Lycka

Luck is what happens when preparation meets opportunity

måndag 20 september 2010

Helt klart på väg


Äntligen!

Nu är bygglovet klart för ändring av användning för huset där jag ska ha min butik! Så skönt!
Nu ska jag se över tillgänglighet, brandskydd, säkerhet och ventilation också, men jag är helt klart på g.

Förresten är det någon som vet hur man ställer in klockan som visar tid för inläggen?? Nu är klockan runt 12 på natten och det står att mitt inlägg gjorts vid 14...

Ilandsproblem - jag vet! = )

God natt och sov gott!

1 kommentar:

  1. Vad roligt att du har börjat blogga!! Jag kommer att följa dina äventyr med stort intresse.

    Tyvärr har jag ingen input gällande tiden för dina blogginlägg. Det ser ut som om det blir likadant för mig. Klockan är 10:10 på f.m.

    Kram

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.