Lycka

Luck is what happens when preparation meets opportunity

fredag 4 mars 2011

Några bilder

Underbar cerise velourklänning från Du Milde

 Här kommer några bilder från butiken.
Idag har jag öppet mellan 14-18 och imorgon lördag mellan 11-14.

Fina pappersboxar och textil från Bloomingville. I vår blir det mycket lila och grönt i heminredningen.



Nya färger från IB laursen i serien Mynte. Det är stengods och funkar i micro, ugn och diskmaskin - himlans bra tycker jag.



Igår kom det påfyllning av kaffe och te också. Jag har tagit hem lite nya smaker på te som jag hoppas ska smaka smaskens.

Jag har sålt barnmöbeln och gjort om i barnrummet

Grattis S på födelsedagen! Hoppas att du blir ordentligt firad av killarna!

Söta barnträskor (str 29-35) från Calou

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.