Lycka

Luck is what happens when preparation meets opportunity

fredag 10 december 2010

Idag öppet 12-17

Idag kommer älsklingen hem efter att ha varit på kurs på KTH i Stockholm sedan i tisdags. God flygtur hem, gubben! = )
Lite bilder var utlovade och här kommer några. När jag äntligen fick tummen ur och började fota då var batteriet i kameran slut... hihi! Men jag hann ta några foton i alla fall.

Idag är butiken öppen mellan 12 och 17. Välkommen!


Prilligs jultall har fått lite nytt pynt


Prilligs juldukning


Härliga böcker! Första delen heter Persikosommar.
Om du missat Cecelia Aherns böcker är det hög tid att ta igen det!
Underbar köksskylt. En sådan ska få följa med mig hem!

Det har kommit in lite nytt från DuMilde.

Prilligs nyårssupé. Skål!


Ha en fin dag! Nu ska jag göra ett röj på lagret och butiken innan jag öppnar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.