Lycka

Luck is what happens when preparation meets opportunity

onsdag 8 december 2010

Massor av nya varor

Det har kommit massor av nya varor till butiken! Tjoho!
Bland annat har det kommit böcker till både stor och liten, nya bilar och flygplan till de små, en underbar speldosa med vev med John Blund (härlig nostalgi), burkar i flera storlekar och färger, många nya skyltar i både metall och trä, bakformar (prickiga förstås), glasunderlägg, te och kaffe.
Jag har ju också en massa varor på lager som jag inte hunnit att få ut i butiken såsom gamla skolplanscher, registreringsskyltar m m.
Jag har också tänkt att fixa lite presentkit med lite fint och gott som man kan ha med på helgernas bjudningar till värden.
Allt tar sin lilla tid och ibland hinner jag inte något av vad jag tänkt mig. = )
När jag plockat i ordning i butiken och torkat golven så ska jag försöka att lägga upp lite färska bilder. Men det blir först i morgon!
Ha det gott där ute i världen vartän du befinner dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.