Lycka

Luck is what happens when preparation meets opportunity

lördag 11 december 2010

Tjohej

Thohej på er!
Jag ser att ni är många som är inne på bloggen just nu. Det tycker jag är himlans kul! Tack!
Ännu en fantastisk dag är till ända i butiken, men själv blir jag kvar ett bra tag till tror jag (trots att det är lördag). Det finns vansinnigt mycket jag vill fixa med.
Jag ska i alla fall försöka att få in lite av mina "begagnatfynd" tills i morgon. Det blir nog någon gammal registreringsskylt, kanske någon skolplansch och något annat jag har på lagret. Anledningen att jag inte fått ut dessa varor än är för att det är lite krångligare med försäljningen av dem då jag måste bocka av varje vara för sig av skattetekniska skäl.
Jag har ju beställt hem mörkrostat och mellanrostat gormetkaffe samt kaffebönor smaksatta med Irish cream (doftar himmelskt) som jag ska sälja nymalet i lösvikt. Jag har dock lite trångt vid kassan så jag har inte fått till det riktigt med de stora skrymmande burkarna och kvarnen. Så just nu huserar allt i köket...
Jag har också några nya underbara tesorter bl a Arctic Fire, African Flowers och Disco Fever.
Snälla mannen har uppdaterat butikens hemsida också så att man kan klicka fram några bilder, fast de finns också här på bloggen.
Ha en riktigt mysig kväll och ta vara på varje sekund!

2 kommentarer:

  1. Oh, synd att jag missade kolla in bloggen innan jag kom till dig idag - blev riktigt sugen på Irish Cream kaffe i kylan, tittar in en annan dag:) Kan varmt rekommendera en titt in i mysiga butiken, man kan bara njuta med ögonen om man inte behöver handla något...

    SvaraRadera
  2. Du är alltid välkommen! Kul att du gillar butiken! Vi ses! kanske inte på torsdag dock... = )
    Jag får ta igen all missad träning senare.

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.