Lycka

Luck is what happens when preparation meets opportunity

fredag 28 januari 2011

Fler nyheter

Tack för idag kära kunder!
Det har varit en härlig eftermiddag i butiken! Sååå himla trevliga och positiva kunder har jag! Kul!


Jag har fått lite frågor vad jag säljer i butiken. Jag säljer massor av olika saker från väldigt många olika leverantörer.
Jag säljer barnsaker från Jabadabado, Rubens barn och Maileg bland annat.
Kläder från Du Milde, Tina Wodstrup och Natt.
Inredningsprylar från bl a IB Laursen, Bloomingville, La Finesse, Affari, On Interiör, Walther & co, Ludvig & co...
Böcker som jag har är både barn, ungdoms-och vuxenböcker, pysselböcker, kokböcker, presentböcker.
Jag säljer smycken från Kreativ Insikt.Kaffe och te från Aftek.
Godis från sockerbageriet.Och så har jag säkert glömt massor! Och så kommer det några nya leverantörer längre fram i vår!
Här kommer lite fler bilder från butiken.




Ha det fint!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.