Lycka

Luck is what happens when preparation meets opportunity

onsdag 19 januari 2011

Mässdagar

Halloj!

Det har varit en del på sistone... Dels så har jag haft lagerröjet eller egentligen är det total utförsäljning av presentbutiken jag tog över... Sedan har jag startat min drömgrupp och denna veckan har det bokstavligen rullat in pall efter pall med nya varor! Och då just då ska jag bege mig till huvudstaden - till Formex. Det är dags att kolla efter nya leverantörer, träffa de "gamla" och spana trender. Det ska bli himla kul. Jag har funderat på vad jag kommer att möta för inomhusklimat där i år. I augusti var det så varmt så jag höll på att svimma när jag trampat runt några timmar. Jag undrar om det är svinkallt där nu då... Ska man behöva gå i långkallingar och mössa??

Ha det fint!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.