Lycka

Luck is what happens when preparation meets opportunity

lördag 16 oktober 2010

Huset

Jag kom på att jag inte visat några bilder utifrån ännu. Detta är entrén till butiken.


Jag lade märke till först häromdagen att det sitter en flagga där. Den ska nog bytas ut till något mer personligt. Skaparlusten gör sig påmind...
Inom en snar framtid ska parkeringen stå färdig och då visar jag lite fler bilder utifrån. Eftersom vi grejar inne hela tiden så blir det ganska stökigt utomhus. Det ligger en hög rostiga element på framsidan, diverse löv- och jordhögar och annat plock som ska bort. Idag verkar bli ännu en solig höstdag, om än något kall, så kanske tar jag med småbarnen till huset och gör ett utomhusröj. Men först är det påklädning, tandborstning och sedan fotbollsträning för 5-åringen.

Ha en finfin dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.