Lycka

Luck is what happens when preparation meets opportunity

onsdag 20 oktober 2010

Jobba jobba jobba

Ja, det är vad vi gör. = )

Vi målar spacklar snickrar och sakta  (eller kanske ganska fort) växer butiken fram. Vägen är inte rak eftersom det dyker upp små "juveler" på vägen.

Så här såg det ut innan vi satte panelen
Väggarna är inte heller raka, som jag sagt tidigare, och det är inte bara till att smälla upp panelen och så är det klart. Jag är såå glad att vi valde färdigmålad panel från Moelven (inköpt hos Norrby Trä och bygg i Borås)! Det finns att måla ändå.
Efter! Dörren vill jag nog måla vit, men den får vara i detta skick tills vidare

Idag fick vi trevligt besök av en god vän och hennes två söner. Tack för det! Tack också för alla uppmuntrande ord du ger mig på vägen! De betyder massor!!!
Överhuvudtaget har människor runt omkring mig, både sådana som jag känner väl och mer ytligt bekanta, varit oerhört positiva och gett mig massor av mod.
Nu blir det till att äta lite makaroner och hemmagjorda biffar!
Ha det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.