Lycka

Luck is what happens when preparation meets opportunity

onsdag 13 oktober 2010

Vi jobbar på

Frågan kommer ganska ofta från omgivningen: När ska du öppna?
I början av november är min förhoppning svarar jag då...
Det är ju vad jag vill...
Vi målar tak, spikar panel, spacklar, river elledningar/sladdar/kontakter mest hela tiden.
Jag kollar också efter tapeter och som vanligt finns det för mycket att välja på. Dessutom är min tapetsmak splittrad. Jag gillar så många olika typer av tapeter.
Vill jag ha det galet färgglatt? Prilligt prickigt? Eller nostalgiskt "annonsigt"?
Alltihop såklart!

Hittar inga bilder att visa er tyvärr.
Men Boråstapeters kollektion Bohème är kanonfin!
Och Decor Maison har en fin tapet med gammaldags svartvita annonser på som jag gillar.

Återkommer när jag grubblat klart!

Ha det gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.