Lycka

Luck is what happens when preparation meets opportunity

tisdag 30 november 2010

leverantör försvinner

Knappt har man hunnit öppna butiken innan en av leverantörerna avslutar samarbetet. De har upptäckt att en annan butik på orten också säljer deras produkter... Den andra butiken var kund hos dem först har de sett och ändå kollade de upp detta när jag var på mässan och beställde. Det är i alla fall Maileg som gör så här. Så ni som vill handla deras saker hos mig får skynda på = ) för när deras varor är slut så är de slut...
Annars och sedan kan ni handla deras grejer hos butiken Hemma hos oss här i Sandared.


Såå himla tråkigt då detta är produkter som passar så himla bra in hos mig, men nog finns det fler fina leverantörer av liknande saker. Jag ska bara hitta dem! Tips mottages tacksamt!

Visst ni hör hur deppig jag är... Ni som känner mig vet hur mycket tid jag lagt på att hitta rätt leverantörer som passar mig och min inriktning och vet vilka motstånd jag redan stött på...
Men som maken säger (optimist som han är) att eftersom jag är så himla kreativ så fixar jag detta och slutresultatet blir bättre då än det varit med Maileg som leverantör...
Joodå det tror jag när jag ser det.

Detta är business- jag vet. Men jag är en känslomänniska på alla fronter även i affärer. Så det så!

Bäst att köpa hem lite juklappar redan från butiken innan de tar slut... = )
ska bara lipa färdigt först...

Kraam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.