Lycka

Luck is what happens when preparation meets opportunity

torsdag 25 november 2010

Smygpremiär och PREMIÄR


Såå mycket fina blommor och en underbar present fick jag!
Tack alla underbara go'a, fina vänner och släktingar för igår!
Igår hade jag lite smygpremiär för släkt och vänner i butiken. Det blev jättelyckat och det värmde att så många tog sig tid att kvista in trots att det var en vardagskväll, inbjudan kom sent och det var halt på vägarna! Ni som ville komma, men av olika anledningar inte kunde, är hjärtligt välkomna en annan dag!
Jag som hade tänkt att jag skulle köpa mig lite blommor i den fina blomsteraffären tvärs över gatan för att göra det lite ombonat i butiken får nu istället koncentrera mig på utsidans smyckning. Jag blev fullständigt överöst med vackra blomsteruppsättningar.
Jag ska nog köpa mig en julbock i alla fall för jag har en underbar skyltgrej som snart skall ställas fram som skulle bli fin ihop med en bock.
Om någon vän känner sig förbigången med inbjudan till smygpremiären så ber jag om ursäkt för det var helsnurrigt det sista. Jag hade tänkt att skicka fina inbjudningskort till alla, men då jag var sent ute hade jag ingen tid att leta adresser. Så en del fick inbjudan i kortform, en del i mailform, en del både och, och en del fick ingen alls...
Jag har haft problem med min nya mail. Mina mail tycks fastna i olika spamfilter på vägen, så en del av er som skulle fått inbjudan per mail blev utan inbjudan, men de snurrar nog därute i cyberrymden fortfarande eller sitter fastkletade i någon mailserver...
Idag är det PREMIÄR för allmänheten, men givetvis är släkt och vänner välkomna också. Jag har öppet mellan 13-19.

Må så gott!
Kram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.