Lycka

Luck is what happens when preparation meets opportunity

tisdag 23 november 2010

Premiär- tada!

På torsdag är det äntligen dags! Då öppnar jag min butik för allmän beskådan. = )
Jag öppnar kl 13 och stänger kl 19.
Adressen är Boråsvägen 6 a i Sandared (utanför Borås).
Butiken heter Prillig. Jag har ännu inga skyltar, men det är det gamla låga, långa ljusgröna huset mitt emot Sandareds Blommor. Så nu vet ni det!

Klädhörna med underbara kläder från Danmark

Så sant så sant - LE!


Stolt är jag - faktiskt! Så underbart det är att veta att jag verkligen har gjort något som jag drömt om så himla länge.  Nervös är jag också! Skitnervös och ändå är det alldeles alldeles underbart...

Det finns dock en hel del saker kvar som ska fixas, men jag hoppas att jag i alla fall fått undan alla tomkartonger från butiksytan och hunnit ta ett varv med dammsugare och mopp. Allt det andra som jag inte kan påverka så mycket det får bli färdigt när det blir. Det är ju faktiskt kul om det sker ändringar och framförallt förbättringar även efter "premiären". = )


Några skallror som väntar på besök

Må så gott!

3 kommentarer:

  1. Det skall bli så spännande att se din butik och alla fina saker! Jag är helt övertygad om att den är hur fin som helst!! Kramar Camilla

    SvaraRadera
  2. Fantastisk mysig butik! Nu vet man vart man ska åka när det vankas födelsedagar mm. Tack för att vi fick komma och kolla! Kram kusin Jenny

    SvaraRadera
  3. Sent omsider svarar jag på era kommentarer... = )
    Jag hoppas att ni vill återvända, om inte annat så för att träffa mig! haha!

    Kram tebaka!

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.